M-Files

Nu kan du håndtere dokumenter nemt og brugervenligt

M-Files gør dagligdagens processer omkring arkivering og genfinding nemt og brugervenligt, da det har standard integrationer til blandt andet Microsoft Office pakke, således at du som bruger ikke skal arbejde i et andet system. Herudover har systemet også et væld af integrationer samt moduler tilgængelig – den mobile app er blot en af mange moduler, som kan være med til at tage hånd om virksomhedens elektroniske dokumenthåndtering; tag blot et billede af dokumenter eller eksempelvis rejsebilag direkte fra en smartphone og overfør direkte ind i systemet via app’en – nemmere bliver det ikke!

Med M-Files får man som standard adgang til disse funktioner: Office-integration som gør det let at gemme Word, Excel dokumenter uden at skulle bevæge sig ud af programmet. Outlook-integration er også standard, hvilket gør det nemt at håndtere dokumenter, da du kan arkivere mails direkte fra Outlook og direkte til projekter, sagsnr. eller anden proces i virksomheden, helt uden bevæge sig ud af Outlook. Du  kan hurtigt oprette en skabelon, som automatisk vil udfylde oplysninger til anvendte kontrakter, aftaler og andre dokumenter.

Samarbejd omkring dokumenterne

Der er også funktionen Co-Authoring, som gør det muligt samtidigt at kunne redigere i delte dokumenter. Gennemse et dokument og send Co-Author linket til andre medarbejdere, grupper eller samarbejdspartnere, og herefter kan man problemfrit redigere i et enkelt dokument. Offlinefunktionen muliggør adgang til vigtige informationer og dokumenter, uanset hvor du er. Med offlinefunktionen kan du se, redigere og gemme dokumenter selv uden adgang til WiFi eller VPN. Disse funktioner og mange flere er standard i systemet og gør det let at bruge.

Få en gratis 30-dags prøveperiode ved at kontakte os her for at høre nærmere om, hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed.

Videoer om M-Files

Prøv M-files gratis i 30 dage
kontakt os for et uforpligtende tilbud