ediva elektronisk fakturahåndtering
Med ediva elektronisk fakturahåndtering sparer du op til 80% af tiden med håndtering af fakturaer og minimerer risiko for fejl
Over 500 virksomheder i Danmark bruger ediva elektronisk fakturahåndteringssoftware. ediva kan effektivt hjælpe virksomheder med at få kontrol over processer og arbejdsgange i forbindelse med virksomhedens fakturaer, indkøb samt andre dokumenttyper eksempelvis følgesedler som automatisk tilknyttes fakturaer. Ediva er brugervenligt, økonomisk attraktivt og kan tilpasses virksomhedens arbejdsgange.

Godkend fakturaer direkte fra Desktop, Web eller Mobile enheder, som er standard funktionalitet i ediva.

Match dine indkøb fra ERP systemet via ediva Indkøb, som automatisk synkroniserer indkøbsordrer og automatisk foretager match og kontrol af fakturaer med indkøbsordrer.

Ediva Capture er et markedets mest fleksible software til scanning af fakturaer og intelligent datafangst, direkte integreret i ediva elektronisk fakturahåndtering, som giver jeres virksomhed en hurtigere og papirløs kreditorproces samt fjerner risiko for indtastningsfejl. Ediva Capture kan også håndterer andre dokumenttyper udover fakturaer eksempelvis : følgesedler, certifikater, kontrakter m.fl.


ediva business workflow software
- Grundpakke
- Capture
- Aftale / kontraktstyring
- Auto-videresend
- OCR fritekstsøgning
- OIOXML og OIOUBL
- Profilstyret kontering
ediva er brugervenligt, økonomisk attraktivt og kan tilpasses virksomhedens arbejdsgange
ediva giver jeres virksomhed flere muligheder, end blot at håndterer fakturaer, også andre dokumenttyper kan håndteres i ediva, såsom indkøbsordre, følgesedler, certifikater og kontrakter er blot eksempler på muligheder i ediva
ediva, elektronisk fakturahåndtering, brugervenligt og fleksibelt!
Automatisk datafangst af data fra fakturaer, integreret direkte i ediva - kan også fange data fra andre dokumenttyper, følgesedler, indkøbsordre m.fl.
Capture automatiserer arbejdsgangene med scanning, fortolkning og arkivering af fakturadata
Uanset hvordan fakturaerne kommer ind i din virksomhed – på papir eller i elektronisk form – så fanger Capture intelligent den vigtige information og validerer den
Bruger I meget tid, på at indtaste fakturaer, som vedrører kontrakter fra de samme kreditorer igen og igen?
Med ediva elektronisk fakturahåndtering kan I automatisere denne proces væsentligt!
Bruger I meget tid på at finde den rette medarbejder, som skal godkende/modtage specifikke fakturaer eller indkøbsordrer ?
Auto-videresend er et af de mest tidsbesparende funktionaliteter i ediva!
Hvor skal jeg starte med at søge ? Ringbind, fællesdrev, ?
Genfinding af bilag kan være en sand tidsrøver i virksomheder
Med OCR fritekstsøgning er det hurtigt og nemt, at genfinde bilag ud fra ét eller flere ord!
Fremtidens format, hvor bilagene sendes direkte ind i ediva, uden yderlige tidsforbrug fra medarbejdere
ediva supportere alle de opdaterede OIO formater
Nogle medarbejdere skal ikke se hele kontoplanen ved kontering, men kun se områder som de kender eller har ansvaret for!
Denne proces kan optimeres væsentligt med profilstyret kontering i ediva elektronisk fakturahåndtering!
Kontakt os for rådgivning og information om, hvordan DIN virksomhed kan spare tid på dokumenthåndtering. Udfyld kontaktformular her eller ring på 7020 0760