ediva capture

Capture – intelligent fakturascanning og datafangst, som effektiviserer trivielt indtastningsarbejde 

Træt af trivielt indtastningsarbejde ?

Capture er et fleksibelt fakturascanning og intelligent datafangst software, som kraftigt reducerer indtastningsarbejdet og samtidig validerer fakturaoplysninger med virksomhedens regler og oplysninger fra ERP systemet

Minimering af tastefejl, hurtigere proces af forretningsdokumenter og arkivering

Kan også håndterer andre dokumenter, eks. følgeseddel som skal tilknyttes en faktura i samme arbejdsgang som afløftningen af data

Integreret med alle gængse ERP systemer eller andre virksomhedssystemer

Capture håndterer også flere selskaber i et og samme view

Digitalisering af indkommende fakturaer giver en mere effektiv fakturabehandling i virksomheden og det sparer tid 

ediva business workflow software

ediva er brugervenligt, økonomisk attraktivt og kan tilpasses virksomhedens arbejdsgange

ediva giver jeres virksomhed flere muligheder, end blot at håndterer fakturaer, også andre dokumenttyper kan håndteres i ediva, såsom indkøbsordre, følgesedler, certifikater og kontrakter er blot eksempler på muligheder i ediva

ediva, elektronisk fakturahåndtering, brugervenligt og fleksibelt!

Download produktblad

Automatisk datafangst af data fra fakturaer, integreret direkte i ediva - kan også fange data fra andre dokumenttyper, følgesedler, indkøbsordre m.fl.

Capture automatiserer arbejdsgangene med scanning, fortolkning og arkivering af fakturadata

Uanset hvordan fakturaerne kommer ind i din virksomhed – på papir eller i elektronisk form – så  fanger Capture intelligent den vigtige information og validerer den 

Download produktblad

Bruger I meget tid, på at indtaste fakturaer, som vedrører kontrakter fra de samme kreditorer igen og igen?

Med ediva elektronisk fakturahåndtering kan I automatisere denne proces væsentligt!

Download produktblad

Bruger I meget tid på at finde den rette medarbejder, som skal godkende/modtage specifikke fakturaer eller indkøbsordrer ?

Auto-videresend er et af de mest tidsbesparende funktionaliteter i ediva!

Download produktblad

Hvor skal jeg starte med at søge ? Ringbind, fællesdrev, ?

Genfinding af bilag kan være en sand tidsrøver i virksomheder 

Med OCR fritekstsøgning er det hurtigt og nemt, at genfinde bilag ud fra ét eller flere ord!

Download produktblad

Fremtidens format, hvor bilagene sendes direkte ind i ediva, uden yderlige tidsforbrug fra medarbejdere

ediva supportere alle de opdaterede OIO formater 

Download produktblad

Nogle medarbejdere skal ikke se hele kontoplanen ved kontering, men kun se områder som de kender eller har ansvaret for!

Denne proces kan optimeres væsentligt med profilstyret kontering i ediva elektronisk fakturahåndtering!

Download produktblad

 

Vil du have 30 minutters gratis rådgivning om, hvordan DIN virksomhed kan spare tid og penge inden for dokumenthåndtering ? Så kontakt os her eller ring på 7020 0760